Susipažinsite su STEAM, sužinosite, kaip menines ir kūrybines veiklas integruoti kartu su technologijomis;kursite savo „robotukus“ bei pritaikysite juos ugdymo aplinkoje.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Aptarsime kryptingą ugdymo svarbą specialiųjų poreikių vaikui, išsiaiškinsime įtraukiojo ugdymo modelio svarbą kuriant įtraukųjį ugdymą darželyje ir mokykloje.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Susipažinsite su STEAM, sužinosite, kaip menines ir kūrybines veiklas integruoti kartu su technologijomis;kursite savo „robotukus“ bei pritaikysite juos ugdymo aplinkoje.
Žaidžiant šiuos žaidimus lavinama smulkioji motorika, turinti ypatingą reikšmę kalbos ugdymui. Sužinosime, kaip organizuoti ir pateikti aktyvias, žaismingas ir įtraukiančias meninio ugdymo veiklas ne tik kontaktiniu, bet ir nuotoliniu būdu; sužinosime, kaip sužadinti vaikų smalsumą ir sudominti siūloma veikla; seminaro metu kartu sukursime pirštukų pasaką-žaidimą pagal klasikinę muziką.
Seminare gilinsimės į pagrindinių XXI a. kompetencijų - kritinio ir kūrybinio mąstymo ryšius, jų ugdymo svarbą, metodus.
Žaidžiant šiuos žaidimus lavinama smulkioji motorika, turinti ypatingą reikšmę kalbos ugdymui. Sužinosime, kaip organizuoti ir pateikti aktyvias, žaismingas ir įtraukiančias meninio ugdymo veiklas ne tik kontaktiniu, bet ir nuotoliniu būdu; sužinosime, kaip sužadinti vaikų smalsumą ir sudominti siūloma veikla; seminaro metu kartu sukursime pirštukų pasaką-žaidimą pagal klasikinę muziką.
Apie S.Kneipo filosofijos sveikatinimo metodiką, kurią galima pritaikyti ir vaikų darželyje, ugdant vaikų sveikatingumą.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Perkeltas iš spalio 12 dienos. Seminare aptarsime įtraukiojo ugdymo svarbą vaikui, išsiaiškinsime įtraukiojo ugdymo modelio svarbą organizuojant ugdymą mokykloje.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Seminare patyrinėsime kaip geriau vieniems kitus suprasti ir padėti vaikui mokytis geriau valdyti savo dėmesį, organizuoti savo veiklas, planuoti darbą ir poilsį.
Seminare patyrinėsime skirtingų priklausomybių ypatumus, susipažinsime su pirmaisiais ženklais, padėsiančiais atpažinti nuo priklausomybės kenčiantį ir ieškosime būdų, galinčių padėti įveikti, o dar svarbiau – išvengti žalingų priklausomybių.
Seminare patyrinėsime, kuo skiriasi vaikų baimės nuo nerimo, kaip padėti vaikui atpažinti šias emocijas; ar baimės gali būti „išaugamos“; kaip tėvai ar kiti suaugusieji gali patys to nenorėdami pastiprinti vaikų baimes ar padėti išmokti nerimauti, ir kaip tėvai ir pedagogai gali padėti vaikui ir paaugliui atlaikyti jo baimę ar sumažinti nerimą.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Seminare patyrinėsime, galimas priežastis, kodėl vaikai ir paaugliai save žaloja; su tuo susijusius mitus, pirmuosius požymius, išėjimo iš savižalos rato kelius, pagalbos vaikui būdus.
Seminare patyrinėsim, kaip įtrauktis veikia kiekvieno mokinio mokymosi patirtį ir sėkmę bei kaip mes, kaip tėvai, mokytojai, švietimo pagalbos specialistai, galime prisidėti prie šios svarbios vertybės formavimo.
Seminare patyrinėsim, kaip padėti vaikui, išgyvenant stiprius jausmus, kaip tėvams išbūti ramiems net ir labai sudėtingose situacijose su vaikais.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Sunkūs pokyčiai nepraeina be pėdsako. Dėl patiriamo nesaugumo, moksleiviai sunkiai tvarkosi su emocijomis, nerimu. Kad atkreipti tėvų, pedagogų dėmesį į pavojus bei rasti veiksmingas prevencines priemones - rengiame mokymų cikla SAUGI VAIKYSTĖ.